Dziękuję wszystkim za odwiedzanie mojego bloga! ;)
za komentarze, które motywują mnie do dalszej twórczości :) zapraszam także do obserwowania ! :)
pozdrawiam :)

Translate

środa, 27 marca 2013

wyróżnienie

dostałam wyróżnienie od 17blondynka
dziękuję !




1. Lato czy Zima?
2.KFC czy Mc'donalds?
3. Spodnie czy Spódniczka?
4. Łóżko czy szkoła/praca?
5. Dzień czy noc?
6. Jaki jest Twój ulubiony język obcy?
7. Jaki jest Twój ulubiony dzień tygodnia?
8. Jakie jest Twoje hobby?
9.Jesteś romantyczką?
10.Jakie są według Ciebie 3 najlepsze filmy?
11. Jaka rzecz jest dla Ciebie najważniejsza?



Moje odpowiedzi:
1. lato
2. Mc'donalds
3. spodnie
4. łóżko <3
5. dzień
6. polski :D [niemiecki ewentualnie]
7. piątek po południu :)
8. płaskorzeźba, rękodzielnictwo 
9. taaak ;d
10. Projekt X, Myśl jak facet... trzeci nie przychodzi mi do głowy.
11. Najważniejsze jest dla mnie szczęście bliskich mi osób.




Niestety nie będę nominować dziś kolejnych blogów, ponieważ nie mam czasu..

serdecznie pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz