Dziękuję wszystkim za odwiedzanie mojego bloga! ;)
za komentarze, które motywują mnie do dalszej twórczości :) zapraszam także do obserwowania ! :)
pozdrawiam :)

Translate

środa, 3 maja 2017

recenzja fotoobrazów #saaldigitalpolska

Witam, po raz kolejny miałam przyjemność testować produkty firmy @saal.digital.polska. Tym razem przedstawię Wam recenzję fotoobrazów. Wybrałam kilka różnych, żeby je między sobą porównać.
O programie: Jest bardzo łatwy w obsłudze nawet dla osób kompletnie nie miejących pojęcia a pojektowaniu fotoobrazu, bardzo przejrzysty.
Czas realizacji: ok 3-4 dni robocze, więc bardzo szybko. (paczka z Niemiec do Polski, kurier DHL)


Pierwszy fotoobraz to fotoobraz na płótnie, rozmiar 20x30. Jestem pod wrażeniem jakości. Kolory są świetnie odzwierciedlone. Jakość pierwsza klasa. Cena jest moim zdaniem bardzo korzystna i adekwatna do jakości wydruku. 





Drugi z fotoobrazów to płyta PVC 10 x 15, grubość: 5 mm, bez mocowania. Jakość wydruku jest świetna, nie widać żadnych pikseli. Kolory idealnie odzwierciedlone. Jestem pod wrażeniem.



Trzeci fotoobraz to Dibond 10 x 15, zawieszenie aluminiowe. Wybrałam opcję z mocowaniem. Poza tym, że widac odrobinkę kleju przy mocowaniu (ostatnie foto) to jestem 100% zadowolona. Mocowanie jest z tyłu, więc w niczym ten klej oczywiście nie przeszkadza. Jakość jest nieziemska, a celowo wybrałam zdjęcie robione telefonem komórkowym. Jestem pozytywnie zaskoczona.





Czwarty i ostatni fotoobraz to pleksi 10 x 15, grubość: 5 mm, bez mocowania. Ewidentny szok! Kolejne zdjęcie robione telefonem komórkowym, wybrane celowo.  Jakość świetna. Na wierzchu folia ochronna, chroniąca przed porysowaniem podczas wysyłki. Idealnie odzwierciedlone kolory.




Po zdjęciu folii ochronnej:


Podsumowując... Polecam wszystkie, bez wyjątków! Sama dla siebie wybrałam 2 ostatnie z recenzowanych i naprawde jestem mega zadowolona! Cena jest bardzo korzystna. 

Ocena końcowa dla wszystkich fotoobrazów 10/10. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz