Dziękuję wszystkim za odwiedzanie mojego bloga! ;)
za komentarze, które motywują mnie do dalszej twórczości :) zapraszam także do obserwowania ! :)
pozdrawiam :)

Translate

środa, 3 maja 2017

recenzja #saaldigitalpolska

Witam, dziś będzie troszkę inaczej niż zwykle. Nie pokażę Wam moich rękodzielniczych prac, ale zapoznam Was z moim innym hobby. Mianowicie chodzi o fotografię.

Pewnego razu natknęłam się na post na facebooku o możliwości przetestowania fotoksiążki firmy @saal.digital.polska . Postanowiłam spróbować i zgłosiłam się jako potencjalna klientka. Bardzo szybko dostałam odpowiedź potwierdzając moje zgłoszenie z kodem rabatowym. Po ściągnięciu aplikacji rozpoczęłam moją przygodę z programowaniem mojej fotoksiążki.

O programie: Jest bardzo łatwy w obsłudze nawet dla osób kompletnie nie miejących pojęcia a pojektowaniu fotoksiążki, bardzo przejrzysty.

Czas realizacji: ok 3-4 dni robocze, więc bardzo szybko. (paczka z Niemiec do Polski, kurier DHL)
Nie mogłam się zdecydować z czyimi zdjęciami zrobię fotoksiążkę, postanowiłam stworzyć 2 szt. Opiszę 1 szt, bo wybrałam te same warianty.

Fotoksiążka powstała ze zdjęciami mojej chrześniaczki, od urodzenia do chwili obecnej. 

Wybrałam rozmiar 15x21 cm z błyszczącą okładką, matowymi kartami. Jakże było wielkie moje zdziwienie, że karty w środku wcale nie są typowo matowe. Tu należy się ogromny plus. 



Wydruk zdjęć jest mega dobry.



 Fotoksiążka ma 26 grubych stron. 



Wszystko mi się w niej podoba. Nie spodziewałam się aż tak dobrej jakości. Wszystkim serdecznie polecam.


Ocena końcowa 10/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz